четвртак, 23. јун 2016.

Дружење са Ногом на Медуну



       
Новица Ђурић уручује признање Ногу
 На­гра­да Удру­же­ња књи­жев­ни­ка Цр­не Го­ре „Мар­ко Ми­ља­нов”, за 2015. го­ди­ну, уру­че­на је 8. маја ове године пје­сни­ку Рај­ку Пе­тро­ву Но­гу ис­пред Му­зе­ја Мар­ка Ми­ља­но­ва на Ме­ду­ну у Ку­чи­ма.
Владо Поповић, Рајко Петров Ного и Новица Ђурић
       
Чедо Поповић, Ного, Ђурић, Драган Лакићевић и Ранко Јововић
 Но­гу је на­гра­да уру­че­на за књи­гу по­е­зи­је „Пре­ко пе­пе­ла”, а од­лу­ку је јед­но­гла­сно до­нио жи­ри – Дра­ган Ла­ки­ће­вић (пред­сјед­ник), Бу­ди­мир Ду­бак и Вла­ди­мир По­по­вић.
О Но­го­вом књи­жев­ном дје­лу го­во­рио је пред­сјед­ник жи­ри­ја, пи­сац Дра­ган Ла­ки­ће­вић, уред­ник КПЗ у Бе­о­гра­ду. 
Ного казује бесједу
Баћко Милачић, Будимир Дубак, Лакићевић, Илија Лакушић, Радомир Уљаревић, Предраг Драговић, Рајо Петров Ного, Ранко Јововић и Новица Ђурић

Поповић, Ного, Лакићевић и Ђурић
Лакићевић, Ђурић и Велибор Џомић
Ђурић, Драговић и Лакушић
Ного, Ђурић и Лакићевић
             Скуп су по­здра­ви­ли и пред­сјед­ник УКЦГ Но­ви­ца Ђу­рић (који је награду уручио Ногу), у име спон­зо­ра Вла­до По­по­вић, као и про­то­је­реј-ста­вро­фор др Ве­ли­бор Џо­мић.
Поповић, Ного, Ђурић и Драган Алорић
             Сти­хо­ве из књи­ге ,,Пре­ко пе­пе­ла” ка­зи­вао је Дра­ган Ало­рић, ко­ји је био и мо­де­ра­тор про­гра­ма, док је скуп пје­смом уљеп­шао гу­слар Ми­ло­мир Пе­ро­вић.

Нема коментара:

Постави коментар