четвртак, 28. мај 2015.

ЛИКВИДАТОРИ БУДНИ СПАВАЈУ


 
Новица Ђурић
Пред­сјед­ник Удру­же­ња но­ви­на­ра Но­ви­ца Ђу­рић ис­ти­че да је те­шко ре­ћи оно што сви зна­ју, јер то што се зна ни­је исти­на, а оно што се не зна, опет се не­гдје ша­пу­ће.
– Зна­чи и то се зна. Сви зна­ју, са­мо не зна­ју они што би тре­ба­ло за­кон­ским па­ра­гра­фи­ма да име­ну­ју на­ру­чи­о­це, по­ма­га­че и из­вр­ши­о­це сви­ре­пог уби­ства Ду­шка Јо­ва­но­ви­ћа. У на­сто­ја­њи­ма да се ша­пат гла­сно из­го­во­ри тре­ба има­ти мје­ру ка­ко се Ду­шко и ње­гов по­то­мак не би на­шли по­но­во као из­го­вор, по­шта­па­ли­ца, по­вре­ме­на по­тре­ба за­рад би­ло чи­јих ин­те­ре­са. Ду­шко­ви ли­кви­да­то­ри буд­ни спа­ва­ју, че­мер је­ду и у сум­њу за­ра­ста­ју, што је нај­ве­ћа људ­ска ка­зна. Вје­ру­ју­ћи у Бо­га, знам да их је за­де­си­ла те­шка ка­зна – жи­ве, а ду­ше им коп­не. Иш­че­за­ва­ју. Та­ко уви­јек за­вр­ше иса­ни ко­ји диг­ну ру­ку на не­ви­ног чо­вје­ка. Ду­шка сам мало бо­ље од мно­гих по­зна­вао, знам да би та­ко и он о њи­ма ми­слио. Са­да су на дје­лу но­ви­на­ри-ис­тра­жи­ва­чи. Са­ма чи­ње­ни­ца да је фор­ми­ра­на Ко­ми­си­ја за пра­ће­ње ис­тра­га о на­па­ди­ма на но­ви­на­ре го­во­ри да су по­ли­ци­ја и ту­жи­ла­штво ис­тра­гу из сво­јих ни­је­мих фи­о­ка пре­ба­ци­ли у фа­сци­кле Ко­ми­си­је, тек да ви­де ка­ко је не­мо­гу­ће про­на­ћи уби­цу Јо­ва­но­ви­ћа. Ме­ни се чи­ни да се, ипак, не­што окре­ће. Мо­жда се не­гдје срет­ну ис­тра­жи­те­љи са ба­ти­на­ши­ма и ли­кви­да­то­ри­ма но­ви­на­ра, по­ру­чио је Ђу­рић.

Дневне новине ДАН, 27.мај 2015.

Нема коментара:

Постави коментар