недеља, 2. април 2017.

Фото запис: Са промоције нове збирке поезије zа дјецу Новице Ђурића у Никшићу

Плакат за промоцију
Матеа Ђурић отвара промоцију пјесмом "Тату, маму ипак волим"
                          https://www.youtube.com/watch?v=Fv8QJXvWjQg&feature=youtu.be
Промовисана књига
Др Драган Копривица, Новица Ђурић и Мр Милорад Дурутовић
Јанко Брајковић, др Драган Копривица, Милица Бакрач, Марија Јањушевић и Новица Ђурић

Књига на дар


Наташа Лучић, Новица Ђурић, Драган Копривица и Матеа Ђурић

Милица Бакрач и Матеа Ђурић

Милица Бакрач, Марија Јањушевић и Новица Ђурић

Мр. Милорад Дурутовић

Новица и Матеа Ђурић

Ђурић поклања књиге учесницима промоције

Збир­ка по­е­зи­је за дје­цу „Свуд ме име, кри­шом ви­рим” књи­жев­ни­ка Но­ви­це Ђу­ри­ћа про­мо­ви­са­на је на три­би­ни „Сво­бо­ди­ја­да” ко­ју Удру­же­ње књи­жев­ни­ка Цр­не Го­ре ор­га­ни­зу­је у Дру­штву цр­но­гор­ско-ру­ског при­ја­тељ­ства „Све­ти Ге­ор­ги­је” у Ник­ши­ћу.
             Збирку је илустровао сликар Мир­ко Мар­ја­но­вић Ма­рио, предговор написао је књижевник проф. Душко Бабић а поговор писац Ђорђе Брујић.
            О Ђурићевој књизи намијењеној дјеци „Свуд ме има, кришом вирим“, чији је издавач Књижевна задруга Српског националног савјета из Подгорице, говорили су проф. др Драган Копривица, мр Милорад Дурутовић, Марија Јањушевић и Милица Бакрач.
            Вече је отворила шестогодишња Матеa Ђурић, ученица првог разреда.
         Ђурићева нова књига поезије за дјецу представљена је у Никшићу, у понедјељак, 20. фебруара 2017. године.
     
Матеа Ђурић https://www.youtube.com/watch?v=Fv8QJXvWjQg&feature=youtu.be 



Нема коментара:

Постави коментар