субота, 14. мај 2016.

НАГРАДА УКЦГ ,,МАРКО МИЉАНОВ” УРУЧЕНА РАЈКУ ПЕТРОВОМ НОГУ НА МЕДУНУ

Поповић, Ного и Ђурић


На­гра­да Удру­же­ња књи­жев­ни­ка Цр­не Го­ре „Мар­ко Ми­ља­нов”, за 2015. го­ди­ну, уру­че­на је 8. маја пје­сни­ку Рај­ку Пе­тро­ву Но­гу ис­пред Му­зе­ја Мар­ка Ми­ља­но­ва на Ме­ду­ну у Ку­чи­ма. Но­гу је ова на­гра­да уру­че­на за књи­гу по­е­зи­је „Пре­ко пе­пе­ла”.

Рако Петров Ного
Од­лу­ку је јед­но­гла­сно до­нио жи­ри у са­ста­ву Дра­ган Ла­ки­ће­вић (пред­сјед­ник), Бу­ди­мир Ду­бак и Вла­ди­мир По­по­вић. О Но­го­вом књи­жев­ном дје­лу го­во­рио је пред­сјед­ник жи­ри­ја, пи­сац Дра­ган Ла­ки­ће­вић, уред­ник КПЗ у Бе­о­гра­ду.
            При­год­но сло­во из­го­во­рио је до­бит­ник на­гра­де.
Новица Ђурић, Предраг Драговић и Илија Лакушић
Владика Јоаникије, Новица Ђурић и Будимир Дубак
Скуп су по­здра­ви­ли и пред­сјед­ник Удружења књижевника Црне Горе, Но­ви­ца Ђу­рић, који је и уручио награду “Марко Миљанов”, у име спон­зо­ра Вла­до По­по­вић, као и про­то­је­реј-ста­вро­фор др Ве­ли­бор Џо­мић. Сти­хо­ве из књи­ге ,,Пре­ко пе­пе­ла” ка­зи­вао је Дра­ган Ало­рић а скуп је пје­смом даривао гу­слар Ми­ло­мир Пе­ро­вић
 
Чедо Поповић, Рајко Петров Ного , Новица Ђурић, Драган Лакићевић и Ранко Јововић

Драган Лакићевић, Новица Ђурић и о. Велибор Џомић

Истог дана Ного је у Никшићу имао дивно књижевно веће којем је присуствовао и владика Јоаникије Мићовић, Будимир Дубак, Милица Бакрач, Милутин Мићовић, Марија Јањушевић ...
  
Новица Ђурић, Рајко Петров Ного и Владика Јоаникије

Владика Јоаникије Мићовић и Новица Ђурић


 

Нема коментара:

Постави коментар