среда, 29. март 2017.

Фото Запис: Његош је светац српске литературе

Милица Краљ, Новица Ђурић и Веселин Ракчевић



Три­би­на „Ри­јеч” Удру­же­ња књи­жев­ни­ка Цр­не Го­ре (УК ЦГ) је недавно била посвећена 170. го­ди­шњи­ци Ње­го­ше­вог „Гор­ског ви­јен­ца”.
            “Ово је тре­ну­так ка­да пи­сци УКЦГ сла­ве ве­ли­ка­на. Они га не бра­не, ни­ти има­ју по­тре­бу да га бра­не. И оног тре­нут­ка ка­да је сру­ше­на ка­пе­ла на Лов­ће­ну и сам Ње­гош је знао да не на­па­да­ју ње­га, не­го обез­гла­вљу­ју Цр­ну Го­ру. Ње­гош је ве­ли­кан за сва вре­ме­на, све­тац на­ше ли­те­ра­ту­ре – ка­зао је пред­сјед­ник УКЦГ, Но­ви­ца Ђу­рић.
            О “Горском вијенцу” говорили су и књи­жев­ници: Ран­ко Јо­во­вић, Милица Краљ, Бу­ди­мир Ду­бак, Илија Лакушић, Пе­ри­во­је По­по­вић, Бе­ћир Ву­ко­вић, Веселин Ракчевић, Ан­дри­ја Мар­куш,Сло­бо­дан Ву­чи­нић,  Ми­лу­тин Ми­ћо­вић и Сло­бо­дан Ми­лић. 
Бу­ди­мир Ду­бак,Бе­ћир Ву­ко­вић,Ми­лу­тин Ми­ћо­вић, Илија Лакушић,Милица Краљ,Новица Ђурић и
Веселин Ракчевић
Ми­лу­тин Ми­ћо­вић, Илија Лакушић,Милица Краљ и Новица Ђурић

Александар Ћукови, Ми­лу­тин Ми­ћо­вић, Илија Лакушић,Милица Краљ и Новица Ђурић




Нема коментара:

Постави коментар